álom

egy baráti társasággal voltunk egy szállodában. két ágy. a képek hirtelen váltakoztak, de hol szexeltem az egyik ágyon, hol csak beszélgettünk. a lényeg nem is itt, hanem mellettünk történt. a másik ágyon egy szemüveges, 70 felé közeledő bácsi feküdt a hátán, a farkára pedig egy 7 éves forma gyerek fejét tologatta. lottyadt volt a pöcse, de a gyerek nyalogatta, szopogatta. 

ránéztem valakire, aki mellettem feküdt az ágyban. egyetértett, hogy ilyet nem. de nem csinált semmit. 
ráordítottam az öregre. megkérdeztem hány éves a gyerek, mire ő 2,5! felháborodtam, de ő úgy viselkedett, mint  aki nem is tudja min húzom így fel magam. remegtem, hevesen dobogott a szívem...álló pöccsel, meztelenül vágtam neki a recepció felé vezető útnak, hogy hívjam a rendőrséget...

snitt.

5 megjegyzés:

chris írta...

ronda álom...
na, de szexelni egyedül, beszélgetni többen? :P
amúgy hogy került a te szobád másik ágyára az öregapó?

meztelencsiga írta...

jó kérdés... :S
álom :D

Daka-Szabó Tünde írta...

Rejtett, tudat alatti perverzió...

meztelencsiga írta...

nah, asszonyom!
várjunk az analízissel egy-két félévet :P

Daka-Szabó Tünde írta...

annyit már megtanultam hogy olyan hogy tudat alatti nincs, csak tudattalan :P Egyébként pedig várjunk még vagy 5-10 évet :D