BITTER-SWEET

26 éves vagyok. meleg. blogger. szerelmes. 


5:30. nem bírom tovább. a hajnal első fénysugaraival elered a könnyem. nem tudom magamban tartani. széttép. nem tudtam, hogy ez ilyen. hogy ennyire fáj, hogy jó. a világ minden jó dolga úgy van megkreálva, hogy fájjon. nincs gordiusz, nincs occum. minden bonyolult. minden. 


3:47. korábban. testek tömege vonaglik. várja, hogy belé hatoljanak, hogy magukévá tegyék. szól a zene. és nem érzek semmit. csak azt, hogy nekem Ő kell. hogy mit sem ér a mosoly az arcomon, ha nem láthatja. ha nem oszthatom meg vele.NEM KELL MÁS!!!!!!!!!!


gyenge vagyok. 


egyszerűen nem tudok másra gondolni. nem megy. akármit teszek. nyitott és csukott szemmel is ugyanaz. szétfeszít ez az érzés, és nem tudok mit kezdeni vele. az egyetlen aki enyhíteni tud rajta pont Ő. messze. még messzebb. 


maradok egyedül. négy fal és én. bezárva a gondolatokkal, az álmokkal, a kínzó jövővel. 

2 megjegyzés:

chris írta...

:-)))

Névtelen írta...

Csigusz, van valami baj? -- nagyon eltűntél... Néha itt-ott egy-egy blogon (vagy a sajátodon) szoktalak olvasni, de utóbbi időben semmit nem írsz:-((