BEKA

- áh, ócskaság! kinek kell már? minek harcolni érte???
- te ezt sosem fogod megérteni. neked csak azon jár az eszed, hogy élvezkedj. az ilyen dolgok csupán korlátot jelentenek számodra. 
- azt. jól látod a helyzetet, pajtikám. 
- nem vagyok a pajtikád. te vagy az enyém, ezért is tudlak - ha akarlak - immár belekényszeríteni egy ilyen elkötelezettségbe. 
- merd csak megtenni! 
- kedves! meg merem tenni. attól, hogy bebuzultam, még nem változott semmi a jövőbeli terveimet illetően. maradt a 3 gyerek felállás, a rendezett családi élet, unalmas kertvárosi hétköznapokkal és gyereksírással. 
- TE MEG VAGY ŐRÜLVE!!! végre nem kell törődnöd a hülye konvenciókkal, baszhatsz éjjel-nappal, te meg ilyen faszságokon rágódsz???
- igen. nekem ezek fontosak. és végre lehetőségem is van rá, hogy bizonyos jogi-gazdasági keretek között kiteljesedjen a meleg párkapcsolatom. ezzel már majdnem házasságot köthetek. ne gondold, hogy a házasság intézményéről változott bármit is a nézetem. továbbra sem látom csupán egy jogintézménynek, ami keretet teremt a párok számára arra, hogy az életüket anyagi-jogi biztonságban élhessék. és persze a gyermekeik számára. 
- jössz itt ezzel a bejegyzett élettársi izével? pont a gyerek nem fér bele ebbe a szarba, akkor minek???
- hm. nálad a pont. de pontosan ezért kéne most felemelni a hangunkat és tenni valamit azért, hogy a jövőben kibővülhessen az alkotmánymódosítás révén. most van rá lehetőségünk, hogyha már piszkálják az alkotmányt, akkor ne még rosszabb legyen számunkra, hanem legalább a status quo maradjon...
- ...mituszkvó?
- műveletlen fasz vagy. (kaján vigyor) jelenleg az AB értelmezése miatt a házasság csak férfi és nő intézménye lehet. ez az álláspont nem fog változni, mivel az érvelés alapja nem változik. egy ideig. de a tervek szerint módosítják az alkotmányt, és a tervek szerint még az eddigi lehetőségek is veszélybe kerülhetnek. például a család fogalmának nem korhoz igazodó, időtálló definiálásával. ezért kell felemelni a szavunkat. 
- emeld. én mást emelek. szólhatnál is valakinek, hogy itt lenne az ideje egy kis emelgetésnek. részemről :P
- ehhh...már megint elkalandoztál...
- mert te nem? 
- na jó, megint pont. eszembe jutott. 
- de azt nem mondod, hogy egy ilyen "házasságban" csak vele nyomnád? 
- hm. ismét jó kérdéseket teszel fel. talán több gógyi szorult beléd, mint gondoltam. nem tudom. a minap egy klubalkalmon voltam. ott volt négy regisztrált pár, akik magukról meséltek. 4 pár, 4 kapcsolat, 8 élet. mind más. valakinél belefér mással, valakinél nem. én ezt nem tudom elítélni, megítélni és dönteni sem felőle. minden eset egyedi, ezt a pároknak kell eldönteni. alapvetően nem vallom, hogy a szerelem és a szex külön fogalmak, szerintem igenis nagyon szorosan összekapcsolódnak, nem lehet külön kezelni őket. 
- jah, szerinted. 
- blahhh...sokak szerint így van. a házasság szó mögött azért még nagyon ott van a társadalmi megfelelés. talán ezért is ragaszkodik az LMBT közösség egy része, hogy megszerezze ezeket a jogokat. mert így már többségi társadalmi szinten is láthatóvá válnánk, tényezőkké nőnénk ki magunkat, akiket jóval nehezebb megkerülni. mondjuk csak ezért regisztrálni? szerintem nem ez a lényeg. nem dacból. nem is társadalmi nyomás miatt. pusztán racionalitásból, mint már említettem. 
- a ráció nem az én asztalom. én az irracionalitás és a túlfokozott szexuálitást jobban kedvelem. mondjuk elég irracionális gondolat téged férjként elképzelni egy férj mellett :o
- nincs benned fantázia :D tudod, azért ez egy hosszú folyamat. egy olyan társ kell hozzá, akivel ez megléphető. hiszen nem vesz el senkit csak úgy random az ember. mindegy milyen nemű. ez egy komoly döntés, amit jól megalapozott, működő és a jövőben is életképes kapcsolatokban élőknek kell meghozni. és a döntés nem csak kettőjük ügye lesz onnantól, hanem a társadalom számára is nyitott könyv. innentől kezdve a másik felvállalása nem lehet kérdés. innentől kezdve vége a titkolózásnak, nyílt lapokkal kell játszani. 
- ez azért rizikós. továbbra sem értem, miért nem maradunk a szertelen kamatyolásnál???
- mert emberek vagyunk. a szabadosság pedig csak ideig óráig hozhat elégedettséget az életünkbe. párosan születtünk, szükségünk van a másik felünkre. és ha ezt megtaláltuk, nem lesz kérdés mi a helyes döntés, mi mellett kell kiállni. egy marad majd csak, én és ő. MI.

1 megjegyzés:

Faeries írta...

Kedves Kapitány!
Ritka példány ez a MeztelenCsiga, védendő fajta!
Kitartást! (tudom, hogy politikai szleng, vonatkoztass el tőle!)

Csiga! Én is gondolkodtam, hogy elmegyek a "klubalkalomra", "a munka vár" időszak van. Úgyhogy vissza is kanyarodok oda!
Élmény volt itt lenni!